Badevehande canim ayni ayni bizimde ikisi birden şiş, valla o iki tane cikaricak ben 10 tane cikardim bi 10 tane de yolda 😅😅 sabahta ağlaya ağlaya uyandi, istahsizlik ayri bi yandan, meyveyle kahvalti yaptık insallah bir an once cikarda sizinde rahat edersiniz, istahsizlik, uykusuzluk falan yoksa hic dert etmeyin bence 🤗 iştahsızlık ölüm gibi bisey ama kimse ölmüyor 😅😅😅