Selamm, 9 ay 1 günlük oglum var, henüz hiç disimiz cikmadi, bebegim iki gundur cok istahsiz sadece su ve formul sut icmek istiyor yemeklerini iki bilemedin üç kaşık alip birakiyor. Agzina dokundurtmuyor, huysuzluk ateş vs cok şükür yok ama az once farkettim ki alt damağında diş yerinde şişlik var ama dişin çıktığı yer değilde dudagin hemen arkasinda olan kisimda. Umarim anlatabilmisimdir fotograf cekemiyorum yaklastirmiyor agzina 🙄 bu diş olabilir mi? Ya da diş çıkacağı yerden değilde hemen ön kisimdan şişebilir mi??