Fasulyeninannesi Deletedmom318 bende h&m den bakıyordum anlamıyordum normal giysilerde boydur o zaman kafası da dahil mi ölçüye yani omuzdan ayağa kadar ki ölçümü yoksa kafasını da olcmeli
Deletedmom318 Fasulyeninannesi Boy ölçümü çıkıyor sapkada da 😊 boy ölçüsüne göre alınıyor o da yani ben şapkayı da boya göre aldım güzel oldu
ozgurkus Sevgi1 bi sabah çıkardım bir de 3 ten sonra çıkardım gezdik site içinde çocuğumla🌼 Zaten 6 aylık çekiyorum bebek arabasının güneşliğini mis gibi takılıyor yavrum orda 😁🌼