Busragungor HaticErkanMiran niye ciktiniz 16 hafta yasal izin var bende onu kullandim bayramdan sonra baslicam canim benimkide karantina doneminden dolayi benden babasindan baska kimseyi gormedi alissin diye bikac gundur kayinvalidem geliyo agliyo durmuyo 😔
HaticErkanMiran Busragungor çıkmadık mecbur okullar tatil olunca orada kapandı bizim ki özel kurum olduğu için vermezler ücretli izn diyorum ya resmi günleri kesen bi okul bide calismadiigmiz halde ücret mi oducekler
Busragungor Loli sagol canim aynen oyle hersey yuksek asgari ucret düşük tek maasla gecinilmez bu ulkede helede asgari ucretle
Busragungor HaticErkanMiran yok kuzum ucretsiz izin dedim olsun bebeginle doya doya vakit geciriyosun boyle dusun
Pakizze 3ay önce 310a almıstım. Geçen ay bebeğimin muayenelerini özelde yaptırıyorum hastane toplu olarak alıyoruz oyuzden bizde daha uygun dedi 260a yaptırdım🤷🏻♀️
efaenda2161 Busragungor ilk doz 250 ikinci dozu 300 TL yaptırdım tanıdık diye 10 TL almadılar bugün de 449 TL menenjit ilk doz ile muayene ücreti 550 TL ödedik sağlıktan evlattan değerli değil ya 🙂 ama keşke devlet tarafından karşılansa çünkü yaptırmak isteyip yaptıramayan o kadar aile var ki ☹️
gezentianne efaenda2161 evet yaptırmak isteyip yaptıramayan aileler var onların da sağlık hakkı yaşam hakkı var çok üzücü
Habibe2746 HaticErkanMiran valla benim eşim diyo ki ölümcül olsa devlet karşılar virüs bu her virüsün aşısı mı var diyip duruyo yaptırmayacak 😒 bişey de diyemiyorum
Ebruon Habibe2746 canim devler parayla aldığı için para istiyo araştır çiçek de yıllarca ucretliydi hemde ölümcül olmasına rağmen. Rota virüs sebebiyle gelişmekte olan ülkelerde 450 bin çocuk vefat etti geçen sene toplam Allah korusun yavrularimizi
Busragungor Habibe2746 ölümcül olmasa bile cok agir atlatiyo 10 gun hastane yatanlar var bu ishalden iyice zayiflayip çöp gibi kalan var evladinin gozunun onunde eriyip gitme ihtimalini goze aliyosan sen bilirsin dicen 😂
HaticErkanMiran Habibe2746 asınızda doğru söylüyor çok önemli olsa aile hekimimizde önerirdi bence annemsiniz çok hassas olduğu için yaptırmak istiyor ama herkes yaptıramiyorki malum duurm ortada
Habibe2746 Ebruon eşime gel anlat bu durumu ben yaptiralim dedim gerek yok ben yaptirmam git sen yaptir ozaman diyo benim de ek gelirim olmadigi icin kim yaptiracak keske o da ücretsiz olsaymis. Aşı karşıtı degilim tabi ki
Ebruon Habibe2746 keşke canim Allah yardımcımız olsun benimde eşim istememişti doktora sormustum bilerek yanında ozaman tamam demişti korona muhabbeti yoktu tabi ozaman
Habibe2746 Busragungor aynen öyle benim gelirim olsa ben verir yaptiririm ama böyle deyip duruyo iste 😩 Laf anlamaz kocalar ben yaptirmam cok istiyosan sen git yaptir diyo
Arasannesi Busragungor bende 300 tl dıye bılıyorum.dun bır postta yaptıran bır anne 285 tl ye aldıgını yazmıstı