Civanlasedos Busragungor rotarix yaptırdık Nisan 15 te 2.doz 254 TL idi,3 aylıkken yaptırdığımızda da 254 TL idi Ve rotarix 2 doz yapılıyor Bebeğim 6 aylık şuan.
HaticErkanMiran Busragungor Allah razı orkun cnn aynen madem önemli bi asi ya fiyat durdurulsun yada devlet ödesin malesef yaptiramicam kaç aya kadar yapılıyor bu asi asla ayrılma isten malesef başka gelir olmazsa çocuğun ihtiyaçlarını nasil karsilayacagiz
Busragungor HaticErkanMiran haklisin canim benim 3 doz olani varmis bide 2 doz olani varmis bu iki doz olan 3. Ve 5. Aylarda yapiliyo. Benimde icim gidiyo evladimdan ayrilcam diye 😔
Mrs_Sunshine HaticErkanMiran Seni çok iyi anlıyorum allah yardımcın olsun ben yaptıramadım maalesef. Hep içimde kaldı 😔 rabbim beter hastalıktan korusun bebeklerimizi
Limonlusu Busragungor rotateq 3 doz tanesi 210 TL. Rotarix 2 doz tanesi 315 TL. Aynı kapıya çıkıyor rotateq in koruyucuk oranı rotarix den daha yüksek.
HaticErkanMiran Busragungor hayır ben özel anaokulunda,aşçıyım geri doğumdan dolayı çıktım 6 aylık olsun kim öyle başlıcam ücretli izn değil zar zor maaşımizi veriyorlar bir gun gitmesek para kesiyorlar resmi günleri bile kesiyorlar kaldiki ücretli izin🤔
Busragungor HaticErkanMiran niye ciktiniz 16 hafta yasal izin var bende onu kullandim bayramdan sonra baslicam canim benimkide karantina doneminden dolayi benden babasindan baska kimseyi gormedi alissin diye bikac gundur kayinvalidem geliyo agliyo durmuyo 😔
Busragungor Loli sagol canim aynen oyle hersey yuksek asgari ucret düşük tek maasla gecinilmez bu ulkede helede asgari ucretle
Bgmbgmbgm Busragungor fiyatı 200lerde olan 3 doz vuruluyor rotateq markaydı sanırım. 312 lira olan 2 doz. Toplamda aynı fiyata denk geliyor yani.