Eymeninannesiyim peki onlarca insanın evden çıkmadığı halde sadece markete gidip virüsü kaptığını biliyor musunuz? Çocukların tabii ki enerjisini atması lazım ama virüs kaynağı marketlerde değil. Ben sadece sıcakta çıkarmak bence doğru değil dedim. Çocuk sizin çocuğunuz, başına bişey gelse en çok siz üzüleceksiniz, beni bağlayan bir durum yok. İsteyen istediği şekilde davranır. Ayrıca hakaret ve kabalık etmediğim sürece istediğim yorumu da yaparım, burası özgür bir platform. Bir post açılıyorsa fikir beyan etmek herkes kadar benim de hakkım, buna siz karışamazsınız sırf eleştiri yaptım diye.