Ya gerçekten şaşkınlıkla okuyorum yazılanları, hem öğlen sıcağında çocukları dışarı çıkaracaksınız, hem de virüsün kol gezdiği markete mi götüreceksiniz???? Ben kendim iki aydır markete gitmedim tek başıma bile virüs korkusundan. Sizdeki nasıl bir cesaret anlam veremiyorum kusura bakmayın.