Mere bizim doktor makine kullanmanı istemiyorum sonra pütürlü yemiyor diye çok zorluk çekersin çatalla iyice ezip ver dedi ben de onu dinliyorum. Çatalla da epey eziyorum ama neredeyse makine gibi allah korusun boğazına kaçsa ne yaparım 😱 bir de kaşığın ucuyla azar azar veriyorum kaç gündür sorun yaşamadık şükür. Fakat bezinde havuçlar yediği gibi çıkıyor parça parça daha sindiremiyorsa demek ki 😄 bir de aklınızda olsun suya koyup haşlamayın. Buharlı pişirilip alamadım ben pahalı geldi şu an için. Aparatlar var ama bulunduğum yerde bulamadım onu da. Tencereye su koyup tel süzgeci üzerine oturtup kapağı kapatıp öyle buharda pişiriyorum. Siz de öyle yapabilirsiniz