ilaydaatala28 süt çayı (milk tea ) aldım. İki gün oldu kullanmaya başlayalı. Küp şeker şeklinde sıkıştırılmış. İçeriği bir çok şey dolu (ısırgan,rezeneli vs) su da eritip içiyorum günde 3 bardak. Deneyip göreceğim ama içinde gerekli olan herşey var. Aktardan aldım