ilaydaatala28 komik ve tuhaf gelebilir ama inek mantığıyla düşünmek gerek. Su içmek, yeşil yapraklı sebzeler ve dinlenmek....Süt veren inekler sabah ve akşam sağılırlar, Gündüz otlarlar ve su içerler , süt birikir, akşam sağılırlar; gece de dinlenirler sütleri birikir, sabah sağılırlar, onun dışında başka bişeyin süt yaptığını düşünmüyorum. Su içmeyi ne zaman azaltsam sütüm de azalıyor. Bulgur, helva, tatlı, vs bunlar sizi susattığı ve bol su içirdiği için süt yapıyor. Kilo yapması da cabası...