2melek1anne inanın hamileyken hiç düşünmedim iki bebeği sütünle büyütmeyi. Mama araştırması yaptım hep. Ama şükürler olsun emdiler, emmek istemedi biri ilk günler sağıp enjektörle verdim ama inat ettim emzirerek enjektörden kurtulduk. Geceleri de hep alarm kurdum. Bol su içtim. Galactago kullandım. Güzel beslendim. Umudunuzu kesmeyin sizde. Almasalarda süt olmasada memeninizde emzirin, severek okşayarak konuşarak.. arz, talep meselesi😉