Ayazinannesi Deletedmom58 ismimi degistirebilirmisin canim bide profil fotomu yanlislikla sildim geri yukluyemiyorum ya
Deletedmom58 Ayazinannesi canım onu @adm yada @NaimeYilmaz @[silindi] yapabiliyor ben etiketledim gördüklerinde dönüş yaparlar muhtemelen
GAMA ilaydaatala28 düzenli olarak her sabah tahin , bal ve ceviz tüketiyorum. Ve akşamları yatmadan önce galactago. İkiz bebeklerim var , 5 ay 2 günlük, Allah a şükür mama almadan bu zamana kadar anne sütüyle gelebildik🙏🏻
2melek1anne GAMA maşallah maşallah demeyin öyle heryerde nazar olmasin benimde ikizlerim var malesef en başından beri ememediler bende sagdim hala az az emip birakiyolar doymuyolar sagdığım sütü veriyorum bide mama takviyesi bende ikisinide kendi sutumle beslemeyi çok hayal ettim ama olmadi üç aylik oldular bu saatten sonra cogalmaz sanirim gittikçe azaldi hatta gece uyuya kaliyorum sagamiyorum😣
Eminetavsan GAMA maşallah Allah daha da arttırsın. Biz Bi tane bebeğe yettirebilmek için ne taklalar atıyoruz
Deletedmom58 [bilinmeyen] hahah iyi yapmışsın bebişe alıştım canım tek sıkıntım uykusuzluktu onada alıştık artık☺️
Haticektrnc Denizinannesi34 mamayı biberonla mı veriyordun canım. Benim bebeğim memeyi reddediyo hep sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum memeye dönmesini çok istiyorum😔
Lolita ilaydaatala28 atom milk die bir çay var küp şeker şeklinde kız kardeşim önerdi müthiş süt yapıyor fakat bizi kabız yaptı alıp bir deneyin derim.Her bebek aynı olmuyor