deletedmom247 Mom010 Benim oğlum kendisi bıraktı aslında erkenmi bilmiyorum ama 6 buçuk aylık olcak nerdeyse😒
Esdoel Mom010 benim 2 çocuğum da 3 ayında bıraktılar gece beslenmesini kızım 3 yaşında oğlum 4 gün sonra 4 ayına girecek akşam 9 da uyuyor gece 12 de ben 90 CC mama veriyorum uykusunda sabaha kadar kalkmıyor eğer uyanmiyorsa besleme
snyck Mom010 13 aylık olcaz 10 gibi 120cc iciyo gece 3te uyanıp anne mama diyo duymamaya calistigim oldu uyandırıyor her gece aynı saat alışkanlık mi acıkıyor mu bilmiyorum 150cc mama icip uykuya devam ediyo gündüz artik mama icmiyo eşim de bırak içsin ne olacak diyo kıyamıyoruz 🤗
Sophie8 Mom010 hanımefendinin yorumunu okuduğum gibi aklımda canlanan soru 😅 Deletedmom283 şahane olmuş kendi bırakması, haftada bir kere falan uyanmamaya başladı, umarım kendi bırakır çok umutlandım sayenizde 🤗