Deletedmom283 Mom010 Gece beslenmesini kızım 15 aylık iken tamamen kesti, öncesinde iki güne bir de olsa muhakkak kalkıyordu 🌙
Liyaninannesii Mom010 kızım 5 aylık neredeyse 3 aydır gece beslenmesi yok bizim gibi 1 de yatıyo yatmadan yarım saat aralarla 60 cc toplamda 180 cc mama yiyo alt değiştirmesiydi otunuydu kucakta gezdirmesiydi derken iyice yoruluyo ve maşallah aralıksız sabah 8e kadar uyuyo çok şükür 🙏🏻 8 de ben kaldırıyorum daha fazla aç kalmasın bişeyler yesin diye emiyo altı değişiyo tekrar uyuyo öğlen 1e kadar🥰
deletedmom247 Mom010 Benim oğlum kendisi bıraktı aslında erkenmi bilmiyorum ama 6 buçuk aylık olcak nerdeyse😒
Srplsrpl Gece beslenmesini bıraktırmayı bu sayfada gördüm nasıl olur bilmiyorum. Benim bebeği. İki kere kalkıyor 120 cc mama içiyor ikisinde de sonrası hep uyku. Bu normal mi bıraktırmam mı lazım ? 1 yaşında.
Mom010 Srplsrpl benim oğlumda 1 hafta sonra 1 yaşında olucak yatmadan 150 cc içiyor gecede 2 ve 5 te kalkıyor mama için
Sophie8 Mom010 hanımefendinin yorumunu okuduğum gibi aklımda canlanan soru 😅 Deletedmom283 şahane olmuş kendi bırakması, haftada bir kere falan uyanmamaya başladı, umarım kendi bırakır çok umutlandım sayenizde 🤗
turunclardan01 Liyaninannesii gece bır de mı? Bizimki sekız bucul en gec dokuzda yatıyor dort aylık k olcak
Liyaninannesii turunclardan01 benim kız uykucudurda biraz 🥰 iftar sonrası uyanır yer içer oynar yatar 11-12 arası geri uyanır 1 gibi geri yatar Sabah 8 gibi uyanır karnı doyunca geri yatar öğlen 1 gibi geri uyanır oyun oynar gezer tozar yeniden yatar iftara kadar işte bu her gün böyle devam eder
Omurbuglem turunclardan01 o erken uyudugumicin öyle cnm bnm oglumda 9 da yatıo en geç 12 de bi içio 4 bida içiyo kızım 2 yasında oda aynı uyuyo o daha cok kalkıo süte aynı dert bendede var yani 🤷♀️
Cesurcuk Liyaninannesii maşallah imrenerek okudum. Benim oğlumda tam tersi uyumamak için kırk dereden su getirttirir🙃
ilknurgoksu Liyaninannesii gece uykusu daha önemli değil mi aslında akşam 7 de yatıp sabah 7 de kalkmaları gerektiğini savunur uzmanlar ayı büyüdükçe saat dilimide uzar ikindin unutmayıp akşam 8 9 da uyutursanız daha enerjik şekilde uykusunu alıcaktır 🦋
Liyaninannesii Cesurcuk Maşallah inşallah seninde oğlunun uykusu düzene girerde misler gibi uyur çookça amin 🥰 benimde imrenerek okuduğum çok postlar var mesela tuvaletini kendi kendine kolaylıkla yapan bebişlerin postu (bizimki tam facia) anne sütünü dolu dolu içen bebişlerin postu (bizimki maalesef ki içmiyo biberona ve mamaya aşırı alıştı onları istiyo sütümde kesilmek üzere 😢)
Liyaninannesii ilknurgoksu mutlaka doğrudur ama benim kız kendine böyle bi düzen kurdu dışına çıkmam imkansız saatlerini biraz aksatıyım kıyametleri koparıyo
Cesurcuk Liyaninannesii çok haklısın tatlım herkes farklı bir konuda sınanıyor… bizimde tuvalet sorunumuz vardı ama 9-10 aylıkken atlattık çok şükür. Umarım sende bu konularda rahatlarsın. Çok teşekkür ederim güzel yorumun ve dileklerin için🌸