Esma12 bir hafta sonra bir ay olacak kızıma elbise sipariş ettim gelmedi,kargoya verilmişti ama😬onunla birlikte birçok şey sipariş ettim hepsi geldi hatta en son geçen hafta oyun halısı aldım dün geldi,Kargo firmalarıyla da alakalı yoğunlar ok ama Aras kargo dışındakiler tebrik ediyprum ama Aras kargo👎🏻👎🏻