Sariiannee Esma12 Ben yıllardır trendyoldan alışveriş yapıyorum.Çok memnunum.Ama bu virüs olayından beri kargolar epey gecikiyor.Olağan bir durum,kargolar aşırı yoğun.Trendyoldan vazgeçmeyin,bu geçici bir sorun 👍🏻😂 Trendyol reklamını yapıyor gibi oldum ama 😂😂
ikranefesmoms Esma12 yoğunlar canim maalesef ki öyle bende baya birseyler aldim gelir ama merak etme.ilk aldiysan ondan gıcık oldun🤣normalde en hizli site trendyol coronadan dolayi boyleler.
cocomelon Esma12 oooo benimde ürünüm 1 ayı geçti iptal edeceğim artık diğer seferde b&g den kızıma birşeyler aldım 40 gün oldu geldi geri iade ettim çocuğa alırken 8 aylıktı sipariş geldi 9 buçuk aylıkken
Kevser61 Esma12 bız sureklı trendyoldan alısverıs yaparız bızımkıde kachafta oldu gelmedı arayıp bıldırdık kaybolmus olabılır dedıler arastırma yapılıp gerı donus yapıcaklar ıptalını ıstedgımız ıcın para ıyadesı olcak.
Kibos Esma12 bende toparlayıcı tayt vermiştim Bi türlü gelmedi şikayet yazısı yazdım 3 gün içinde elimde oldu kargoda beklese anlarım da siparişiniz hazırlanıyor diyordu sürekli sinir olmuştum
Emir7227 Esma12 bizde her zaman trendyoldan sipariş veriyoruz 1 haftası dolmadan gelir onları arayıp bi sorun sizinki baya gecikmiş
Gamze_Defne Esma12 Yıllardır çok sık alışveriş yaparım ve 3-5 güne gelir normalde.Ancak şuan tedarik aşamasında da şu olaydan kaynaklı çok bekletiyorlar ,kargolarda belli bir sayıda kargo çıkartıyorlarmış yoğunluktan dolayı o yüzdendir canım.Müşteri hizmetleriyle görüş onlar yardımcı olacaktır🌸