Rabiad bizim de sol taraf basık 2 aylıkken farkettik bir ay diğer tarafına yatırdım pek farketmedi 3 ay doktorumuzla paylaştık bizi cranial tedavi merkezine yonlerdi hemen randevu aldık orada ücretsiz tarama yapıyorlar cihazla bizim ki orta seviye de çıktı bir buçuk ay yatış değişikliği yüz üstü aktivitesi verdi eğer geçmezse yada artış olursa kask tedavisi yapılıyor kendi haline bırakmamak lazım yaşadığınız şehirde varsa size de tavsiye ederim