Rabiad Merhaba.. Bebegim ilk aylarda sola yatmamak icin cok direndi. Bu yuzden sag tarafinda basiklik olustu. Suan 7aylik. Aylardir soluna yatirmama ragmen hala yukaridan bakildgnda kafasi yamuk duruyor. Boyle bir durum yasayan var mi?Duzelir mi?
Susamm Rabiad bizim de sağ taraf basık. Yukardan bakinca ve banyo yaptırınca cok farkediliyor. 9 bucuk aylığız. Düzelmedi. Sanırım düzelmeyecek:(
Misskokulum Rabiad bizim de 7 aylık daha hep yattığı icin bi kısmı basık ne kadar çevirsemde o yöne dönüyor 😒insallah düzelir
Sum87 Htcsnc düz kafa yastıgı almıştım çok kullanmadım sağ sol yatırdım ben yanındaysam sırt üstü yatırdım bir süre sonra kendi istediği gibi uyumaya basladı sonra düzeldi 🤷🏼♀️☺️
Sum87 Rabiad düz kafa yastıgı almıştım çok kullanmadım sağ sol yatırdım ben yanındaysam sırt üstü yatırdım bir süre sonra kendi istediği gibi uyumaya basladı sonra düzeldi 🤷🏼♀️☺️
Susamm Rabiad evet evet. Sürekli sağa yattgi için sola yatmak istemiyordu. Ben sola yatırsam da bir süre sonra kendiliginden sağa dönüyordu. Fakat 20 gündür tam olarak donebildigi icin kendi istegi ile sol tarafina dönüyor. Bu saatten sonra düzelir mi bilmem
Tubazraa Bizim de öyleydi doktor 1 yıla anca düzelir dedi 3 aylığız baya bi düzelme var artık her yöne istediği gibi yatıyor
Rabiad Misskokulum insallah cok korkuyorum. Surekli kontrol halindeyim. Eskisine gore cok iyi ama hala belli yamuklugu
Deletedmom310 Rabiad bebeğim.3 aylık hep sağa yatıyor sağ tarafı basık doktor.buyudukce düzelir kafatası oluşmaya başladığında anne babanın kafa şeklini alır sıkıntı yok dedi