EsrAsmin sevindim senin adına ama demekki değişiyo insandan insana bnde çok özen gösteriyorum iç çamaşırı dahil hiç bşey giymiyoeum kanamam azaldı da zaten peçete koyuyorum sadece iç çamaşır giysemmdaha kötü olur sadece kalktığımda şort giyiyorum okadar