Doga20 al benden de o kdr 35 saat sancı çektim açılmaö yavaş ilerlediği için ölecem sandım sanki🤦♀️ hatırlamak bile istemiyorum dgumdan snra günlerce kendme gelemedim,dgum travmasını atlatamadıö bide kıçımın üstüne oturamadım 🤦♀️ neyseki geçti kızıma kavuştum