linayagmurum 3 ay 22 günlüğüz bizim 2 ay 25 günlükten beri beslenme reddi var. Beslenme diyorum çünkü meme ztn almıyor , biberonda almak istemio. Ben çıldırmak üzereydğm artık dr ye gittim. Bu aylarda yaşandığını sakin olmam gerektiğini ve asla beslemek için zorlamamam gerektiğini söyledi. O ne zaman acıkıp isterse ozmn dedi. Kilo alımına takılma varsın bi ay kilo almasın kaldı ki uyku halinde beslersen kilo alır dedi. Bizim bir ayı geçti halen düzelmedi uykulu besliyorum , geçeceği zamanı bekliyorum🙏🏻