linayagmurum canım ayına gününe varınca aynıyız yaşadıklarımızda tamı tamına aynı sadece bizim ki biberondan zorlarsam az çok içiyor ama diğer türlü meme emmiyor 5 dk emiyor okadar bide uyurken emzirebiliyorum ne güzel 3 saatte bir 10 dk emip bırakırdı herşeyi normaldi şimdi aç kalmasın diye 1,5-2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum onda da bağrış çığrış yani okadar meme reddi midir bilmiyorum ama doktorumuz hem damakları yerleşmeye başlıyor sıkıntı yapar dedi bizim gazımızda hala geçmedi emdiği kadar emsin sık sık vermeye çalış ne kadar alırsa ben mama almayı bile düşündüm ama vazgeçtim umarım çabuk atlatırız bu süreci