Ah ah daha 5 aylik hamileyken 12 saatlil yola 3 yasindaki cocugumla ailemin yanina gitmistim.Bir kavgayla evden kovuldum valizimle cocugumla agliyarak evime dondum esime cok mahcup oldum ama hic ezmedi beni sagolsun.Lafini da etmedi ama aileme cok kizgin.Tek kiziyim ailemin.2 aylik bebegim var dogumumada gelmedi.Sonra korona cikti gelemedi.Ailemin durumu iyi olmasina ragmen ne maddi ne manevi destekleri oldu hep boynum bukuktu dogru duzgun ceyizim bile yoktu.Kayinvalidemleri durumu cok iyi olmasa da butun eksiklerimi aldi sagolsun.Kayinvalidemle ayni binadayiz calisiyor normalde isine ara verdi dogumdan sonra 1 hafta bana bakti.Babami hic soylemiyorum zaten.Babamin yaptigi en buyuk iyilik esimle evlenmeme karsi cikmamadiydi.Cok sukur buna busey demedi de iyi bir aileyle iyi bir esle evlendim.