Nurhiram seni o kadar iyi anlıyorum ki canm,bisey olmaz annendir diyenlere asla katılmıyorum doğurmakla anne olunmuyor çünkü.Ben annemin başımı bir kez oksadigni ne bileyim saçımı taradigini ufacık bi sevgi gösterdiğini hatırlamam bana yalnızca korku ve acı verdi.Bi yanim hep eksikti bu yüzden ama kızımla tamamlandm mükemmel bi anne olmaya yemin ettim hiçbirini kızıma yasatmayacam Allah’ın izniyle.Bi çocuğun en önemli ihtiyacı sevgi bunu öyle acı tecrube ettim ki.Benm annem dr asla asla yanımda olmadi hep yalnız bırakildim.Allah kimseyi sahipsiz bırakmasın ben çok kaldım ama inan artık uzulmeyi bıraktım eşim var kızım var biz bir aileyiz zaten.zor biliyorum ama sende üzülme olanları içine sindir kabullen ve onune ailene bak.Rabbim eşini ve yavrunu sana bagislasin.bu dünyadaki en zor şey birilerine muhtaç olmak,dua edelim Rabbim bizi kimseye muhtaç etmesin.inan ölmekten öyle korkuyorum ki bazen kızıma bakacak hickimse yok esim dr tek olmaz ki,çaresizlik kimsesizlik zor.Kimsesizlerin kimsesi Rabbimdir o bizimle olsun inşallah kuzum