Karalahana ya al benden de o kadar . Hic bir sey yemek istemez mi bi cocuk. Cikolata bile tutturuyorum artik belki yer diye.yok yok yok sanki zehir gibi muamele ediyor. Maalesef cizgifilmle yedirebiliyorum anca, mecbur kaldim cizgi filme basladim. Gun icinde hic tv acilmiyor öğün disinda cizgi film de izletmiyorum ama cok vicdan yapiyorum. Ah su istahsiz bebeler !