Merhaba. Sizlere bişey danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. 18 aylık kızım var 10.500 kilo uzun zamandır bu kiloda ve aşırı iştahsız sadece anne sütü alıyor. İlk ek gıdaya geçtiğinde iştahı vardı iyi kötü ama artık su içmekten başka hiç bişey ağzına almıyor. Çeşit çeşit seçenek sunuyorum asla yemiyor. Kansızlık çıktı ve ilaç kullanıyoruz ama iştah hala aynı. Var mı bana bi öneriniz? Çok canımı sıkıyor bu durum hiç bişey yemiyor 🥺