Benim kızımda da var egzama. Bebek doktoruna kalırsa hiç bir deri kremi kullanmamamız gerekiyor ancak o kadar çok ilerlemişti ki cildiye doktoru bi krem verdi impetex ve hametan sarı renk olanı incecik bir tabaka halinde sürmemi istedi ama maksimum 3-4 gün günde 3 defa. Sonuçta ne oldu sürerken evet geçti ama sonra tekrarladı çünkü süt alerjimiz varmış bunu geç öğrendik. Ben emziriyorum ve süt ürünleri yediğim zaman hemen kıpkırmızı oluyor. Muhtemelen sizin bebeğinizinde bir şeye alerjisi var sürekli yendiğimiz şeylerden sırayla keserek bi bakın belki bulursunuz bu şekilde