Bal_aselim valla canim sen tabiki yine dr sor ama bu egzama eminim. Biz şöyle yapiyoruz. Bir donem tekrarlıyor bir donem yeni doğmuş gibi oluyor vucudu. Suan sabah aksam hametan pomad ve fito kremi karıştırıp sürüyorum. Bunlar normal deri kremleri endiselenme. Kortizonli olarakta fucicort çok cok cok cok mukemmel iyi geldi. Bugun kanadıysa yarasi tek sürdügum gunun ertesi bebek gibiydi cildi mesela suan hiçbişey sürmüyorum çünkü yok bisey. Ama tekrarlarsa birseyden dolayı max 5 gun kullanabilirsin fucicirtu mercimek tanesi kadar olan bölgeye sur hic korkma ince tabaka halinde. Ayni attiginiz resim gibiydi kizim ayni hicbir fsrki yok. Sen yine oku arastir bak. Insallah ilerlemez canim. Bu arada mustelanin nemlendiricisini kullanıyorum cok kasidigi zamanda bepantil kaşıntı giderici sürüyordum. Gecmis olsun