Dilekeskisan bir şey soracağım şimdi bizde 19 günlüğüz bu şişme olayı benim sadece bir göğsümde oluyor uzun süre emmeyince sol göğsüm şişiyor sert oluyor sizde bir göğsüm demişsiniz diğer göğsüm çok yumuşak oluyor süt olmuyor mu acaba endişesi var sıkınca geliyor ama şiş olandan fışkırırken yumuşak olandan az geliyor bir göğüste çok diğerinde az süt olabilir mi böyle bir şey