hulyya diğer yorumları okuyunca aklıma geldi, bende 3 gün kadar mama verdim,( 3. Gün mama+süt şeklinde göğüslerim açılınca) bebeğin aç kalırsa sarılık olur tüm vücudu sakın o hataya düşmeyin. Mama dünyanın sonu değil. Dünyada milyonlarca bebek mamayla sağlıkla büyüyor. Sakin olup bunu başaracağınıza inanın, olmasa da sorun değil deyip kendinizi rahatlatın. Stres süt tadını bile etkiler👋🏼 Kan grubum 0 sarılığı tehlikeli atlatır diye sürekli kontrol ettiler sarılığını, ama çok şükür 13. Gündeyiz hiç bir şekilde sıkıntı yaşamadım. Doğum kilosunu 5. Günde geri yakaladı 6. Günde göbeği düştü. Sütünüz gelecek sakin olun, mama vermek sizi yetersiz bir anne yapmaz, önce acılarınızı dindirin sakince. Benimde meme ucum yok, emerken bıçakla keser gibi canımı acıtıyor hala ☺️ Emdikçe çıkıyor kendisi de bir pozisyon belirliyor, emerken patron bebeğiniz, her profesyonel tutuşu denedik dr umla ama o kadar absürt bir tutuşla emiyorki neredeyse dik duracak şekilde alıyor memeyi🤦🏽♀️ Siz ona o size alışacak aylardır rahminizdeydi kendinize de eziyet etmeyin 👋🏼