Tanereyluldeniz ben doğum sonrası ilk jilete vurdum doktor muayenesine giderken. Daha sonra 3 ay geçmişti iyce uzamıştı bende eldivenle aldım ağda da komple çektiği için acı olabilir ama eldivenle ne kadar çekeceğini ayarlayıp çekince sıkıntı olmuyor. Dikiş yerlerine daha hassas davranarak çekebilirsin. Sorun olmuyor e biraz acı olacak tabi. Korkma