Acelyannesi Betull41 canım geçmiş olsun ben gazını yarım saatte çıkarmış biri olarak sana kimyonlu rezene çayını öneririm humananın bide bana kimyonlu lohusa şerbeti vermişti hastane oda işe yaramıştı
Kbraa34 Betull41 lavman yapın geç kalmadan. Hayatımda yaşadığım en büyük acıdır gaz sancısı. Sırta göğüs bölgesine omuzlara vuran bir ağrı oluyor. Kaburgalarınız batıyor resmen.Hastanede yapılmazsa kendiniz alın yapın.
annediyeabartmayin Betull41 merhaba bol bol merdiven inip çık bağırsaklarından ses geldiğinde tuvalete otur.Bsn yürüyordum sürekli ama çok fena gazdan sıkışmıştjm hemşire bana düz yüremek değilde bisiklet sürer gibi bacaklarının hareket etmesi lazım o yüzden merdiven in çık demişti. Ondan sonra rahatlamıştım
Neib İlk gün bende çıkaramamıştım canım hareket ve klozete otura otura(gidip gelip oturuyordum😄) ikinci günü çok rahat çıkarmaya başladım normale döndüm
Fatma60 Betull41 cok gecmiş olsun allah yardımcın olsun canım hayatımın en kötü anını yasıyosun 49 gün önce ben 😭 allahım cok felaketti benim ağrım sancım ne yapılır bilmiyorum ben sabah 10 da ameliyattan cıktım ancak gece 11 de gaz cıkarmıştım
Nurbeyza Benim omuzlarıma vurdu kas kasılması yaşadım sezaryan yerimden çok onun ağrısı çektim , birdaha o güne asla dönmek istemem , birde bebekle ilgilenmek çok zor oluyor. Rabbim yardım etsin doğum yapanlara ama sezaryan daha bi acı.
asafnannesi Bende cok sey denedim rezene komposto soda ama üç gün yapamadım süt içince rahatladım onuda deneyebilirsin canım allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏☺️
EJDERYAA Betull41 ben hastanede zorlandım yürüdüm yürürken geliyordu çıkaramıyordum 🙈 gastrit var bide bende yürüdükçe tam geliyor böyle bacaklarımı ayırıp yapmaya çalışırdım o şekilde çıkmıştı 🤦♀️