Betull41 ben bağıra bağıra yürüdüm hastane koridorlarında hiç oturmadım, kayısı, rezene, fitil, serum hiçbiri fayda etmedi. Lağman yaptılar ama o 24 saat aralıksız çektiğim sancıyı ancak yaşayan bilir berbat bişey. Bütün bunlara rağmen olmuyorsa çıkaramadığını söyle lagman yapsınlar