Utkumm Zeynep456 kullanmayın içeriğinde katkı maddesi var ve baya da yan etkisi olduğunu söylemişti ebemiz almadım bile
Zeynep456 Utkumm madem yan etki yapıyor ozman bunu bize söylemedi sağlık ocağında kiler hata gitiğinde gelin biz verecez başka yerden almayın dedi
Canada10 emlkvnc aaa gerçekten mi 😐 benm ilk bebeğim araştırıp almıştım bestironu etrafımda ki kullananlarda memnundu ilk defa sizden olumsuz birşey duydum şaşırdım açıkçası 😐 bünyeden bünyeye değişiyor belkide ilk kanı verdiğimiz de bizde ne durum olucak bakalım 🤔
emlkvnc Bestiron fayda etmedi 1 yaş kontrolde gittik kan verdik ferritin 4.cikti …sonra değiştirdi ferrum yazdı başta verseydi belki bu kadar düşük olmazdı uzuldum
Dhmi Bizede sağlık ocağında geçen hafta verdiler vegaforen diye damla burda da paylaşmıştım ve kullanmayı tavsiye etmediler içinde paraben var mis şuan sadece devit kullanıyoruz
Utkumm Zeynep456 bana da vereceklerini söylediler ama yan etkilerini de söylediler suç ordakilerde bunları size söylemeleri lazımdı
emlkvnc Canada10 benimde ilk cocugum canım bende çok şaşırdım ferritin çok dusuk çıktı hatta eşime dedim o kadar özel diye aldık bı fayda etmedi
Aselkusun TalentedMom ben kullanıyorum ama birden tüm dozu vermemenizi tavsiyr ederim . Çünkü biz ciddi anlamda iki gün sancı çektik dozları yavaş yavaş arttırak dozuna ulaştık. Sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum newvit kullanıyorum keçiboynuzu özü var içinde tadı hem güzel hem kötü ortadı yani 😂