Mom14 Kendinizi hiç üzmeyin öncelikle . Sütünüzün doğum şeklinizle asla alakası yok çünkü ,kocakarılar asla inanmak istemese de . Kendini hala anne karnında sandığı için hep uyumak isteyecek ,siz uykusunda tıkıştırın memeyi .😃Zaten midesi bir kiraz tanesi kadar şimdi ,stres yapmayın şu anlık gelen yeter inşallah. Bol su ve komposto için. Şarıl şarıl sütleriniz olsun inşallah.♥️🌸