Laloba KumsaaL canım dün gece yaptım sahurda uzun meyvesuyu bardaklarıyla 1 bardak yaptım içine azıcıkta kimyon kattım biraz etkisi oldu belki devamlı içilse çok güzel sonuç verir ☺️
Ruya55 KumsaaL bnm sütüm de çok az ya bu saatten sonra artirabilirmiyim ki oğlum 7 aylık sağ göğsümde çok az var bı iki damla sol göğsümde var ama kesinlikle doyurmalik değil deniyecm artar inşallah
KumsaaL Ruya55 tamda benim durumum canım sağ göğüs bi kaç damla sol göğüs anca ara öğün deneyin inşallah faydası olur ben her gün düzenli yapmayı düşünüyorum sizde deneyebilirsiniz. Bide sağ göğüsünde küçülme var mı benimki öyle küçük kaldı 😒
KumsaaL Civcivinannesi Bende fark etti denemeden bilemezsiniz tabi herkeste nasıl etki eder bilmiyorum
Rabiamurat Nurbeyaz bi kaç defa emzirdim süt gelmediği için bebeğim ağladı sinirlendi yaklaşık bir aydırda ne emdirdim nede sağdım makineyle inşallah dediğiniz gibi gelir 🙏
Bdee07 Merk ettim bugün ki etkisi nasıl gene güzel geliyor mu sütünüz bnde şimdi gördüm yazıyı hemen deneyeceğim
Sevcanoztas KumsaaL bende deneyeceğim daha 20 günlük oğlum sütüm yetiyor mu yetmiyormu bilemiyorum sürekli aranıyor uyutuyorum 1 saat uyuyup tekrar meme istiyor
hira5bugra- KumsaaL eşime aldırıyım bende hemen denemeliyim denediğiniz olumlu tarifleri bizimlede paylaşabilirsin 😄
Bdee07 KumsaaL bende yaptım içtim az önce bakalım su miktarı daha fazla olmaz mı acaba ya yada o kalan posalara su ekleyip tekrar kaynatsak 🤣🤣
KumsaaL Bdee07 tarif öyleydi canım denemedim ama yapılabilir denemek lazım posası çok çıkıyor bide şişiyor ya incirler ben iyice süzdürdüm suyunu akşam tekrar yapacağım bi kaç bardak suyla tekrar kaynatayım bakalım ❤️