CankizimRavzam isill bende simdi geldim sağlık ocağından kimseye temas etmeden aradan sıvıştık 😊😊 bu arada neden gittik kızımın kilo problemi varmış alamıyormuş ☹☹☹😓
isill CankizimRavzam masallah kilosu iyi bence benm kizm da 4 aylikken 6 kiloydu hatta 4 aydan 5. Aya gctgnde zaten artk eskisi gbi kilo alimo olmuoms 6 bucuk bile olmamsti
CankizimRavzam isill ayyy gerçekten mi doktor kanlarına baktir dedi falan korktum gerçekten ilk zamanlar kilo alımı fazlaydı neden düştü ki dedi hareketli bide benim kız ondan mi diyede dusunuyorum
isill CankizimRavzam yani bilemyrm tabi kilo kaybi yasadi mi doktor daha ii blir de eger az da olsa artis olrk gdiosa bnce ayina gre kilosu nrmal br bebek ama dedgm gbi en iyisini tabiki dktr blir
CankizimRavzam isill 2 haftada 125 grm almış genetik olarak bizde zayıfız ve babamız talesemi hastası kiziminda %50 olma ihtimali var bayramdan sonra götürmeyi düşünüyorum normalleşme başlayınca bakalım hayirlisi
isill CankizimRavzam himm artisa bakiolar.sanirim 2 haftada evet 125 gr az olablr ama genel anlam olrk bakilirsa kilosu bence ii geldi bana evet insallah ortalk duzelr de gotururz bebslerimizi gonul rahatligi ile