isill 6 Mart’ta doğdu, erken olduğundan ilk 10 gün sürekli hastaneye gittik mecbur🙄 1. ay kontrolüne gitmedik, telefonda konuştuk sadece ve aşılarını da sağlık ocağının bahçesinde aracımızda yaptırdık. 2. Ay kontrolüne bu ayın beşinde gittik çünkü kalça çıkığına da bakılacaktı, sonra da çıkıp asıya gittik🙄 Giderken baya paniktik ama sonra sonra biraz normalleştik. Tabii biz Erzurum’dayız İstanbul’a vs göre bir tık daha iyi durum buralarda🐣