Doktorlar 6 ay vermeye gerek yok diyor ama yaşadığımız yer aşırı sıcak nem de çok düşük. İki seferdir uyurken dudakları yapışmıştı pamuk ıslatıp silip öyle açtım. Sonra da doktoru aradık, durumu anlattık. Mamadan sonra 1 çay kaşığı verebilirsiniz dedi. Böyle bir yerde yaşamasak vermezdim ama galiba. 74 günlük bebeğim bu arada.