Doktorumun yazdigi şeyi aynen kopyaliyorum buraya:“ Bebeklere su vermeye gerek yok deriz ama çevre ortam çok sıcak sa anne boool su içsin ve bebeğin bezini takip edin çiş rengi koyulaşıyorsa çiş azalıyırsa bebeğinize kaynamış ılık su verin kaşıkla asla zararı olmaz faydası olur / mama yiyenler için de aynı şey önemli”