Hemsirebianne ya. Sizlere de doktorlarda. Alllahım güç versin. Devlet size en az üçmaaaş ve üç prim fazla vermesi ve de bu sene ki ülkemin en iyi sayılı otelllerını sizlere tahsıss etmeli dınlendırmelıyız. Düşüncem bu yonde ama ne yazıkkı meleksınız deyıp. Sadece 20 tl fark la ödeme yapılmıs haberlerde. Halklarını neden vermiyorsunuz. En cok insana sağlığına kavustıran kurum. Ne. Dıyelım whaklarınızı bıze helal edın