ozgurkus ne güzel söylediniz, doğru söze ne denir .. sadece sağlık çalışanlarını değil toplum sağlığı için aylardır evden çıkmayan insanları da düşünmek gerekiyor onlar yüzünden ekmek aldığımız fırına kadar girecek bu virüs e bu sefer besin yoluyla bile herkese bulaşıcak. Zor bir süreç ama insanlarımız da çok sabırsız