Aybk Beyzanurr benim bebegim 27 günlük, basından beri sleepy kullanıyoruz 2 numaraya geçtik hatta, 3 e gecicez simdide. çok memnunum🤗
[silindi] Bende başta prima kullanıyodum sonra baby&me kullandım. Bittikten sonra eşim indirimden sleepy almıştı ama acayip bi pişik yaptı bebeğimi.
ZGD Beyzanurr ben ilk sleepyden başladım. Çok memnunum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Başka bez kullanıp sonra sleepy kullananlarda pişik olabiliyomuş diye duydum ama. Prima da petrol ürünü olduğu için sleepy tercih ettim ben.
Littlemisssunshine Beyzanurr bana gelen paket mi bozuktu bilmiyorum ki ben bu kadar kötü bir bez görmedim, her seferinde taşırdı ve ıslaklıği geçirdi. Kızıma günde 2 takım kıyafet değiştirdim hep sleepy kullanırken. Primada hiç bir sorun yaşamadım primaya premcare devam ediyorum.
Senammm Littlemisssunshine kucuk geldiyse ondan olmus olabilir mı numarasını degıstırıp deneseydinız birde
busrasahinn Beyzanurr sleepy kullanıyorum bir ara a101 in Sofia sindan aldım hemen pişik yaptı geri döndüm sleepye başından beri sleepy kullanıyor çokta memnunum
Tky58 Beyzanurr migrosta indirimdeydi merak ettim herkes memnun diye aldım. Ama 10 bez kullandıysam 10 u da taşırdı kakayı🙄
Brglbray Doğduğundan beri kullanıyorum numarası küçük geldiği için taşma oluyordu numara büyüttüğümden beri taşma sorunu da kalmadı gayette memnumum pisik oldu ama bezden değil antibiyotik kullandık o yüzden pişik yaptı bez gayet iyi ben memnunum
Derin_Deniz Beyzanurr ben huggies den 4 gün önce geçtim , her büyük tuvalette sıdırdı, 5 tuvaletin 5 inde kıyafet değiştirdim . Kızım 5 kilo , 4-7 kilo olanı aldık . Ama pişman oldum . Minies e geçicem denemek için . Sleepy sürekli sızdırdı 😟
Bilgedefne Beyzanurr Ben daha yeni Doğum yaptım 5 gündür kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Başlarda bizde çok tereddüt ederek almıştık ama şimdi iyi ki almışız diyoruz ne sızıntı yaptı ne de pişik.. Her bebeğin cildi ten yapısınfarklıdır tabi.. Her bebeğe her bez bazen iyi gelirken bazen de gelmeyebilir.