Deletedmom200 Emna_1903 hatta benim baya kasılmalarım devam ediyordu 🙄şuan kızım 1( aylık hala içimde bazen biis var gibi harekt oluyor 😂😂
Henza Emna_1903 ben hıc oyle bı sorun yasamadım sezeryen dogum yaptım hatta bı sure o hareketsızlıge alısamamıstım zoruma gıtmıstı :) doktorunuzla gorusun ama bence
Uzaymekiii Emna_1903 sezaryen doğum yapalı tamı tamına 23 ay oldu hala arada bir oluyo diyorum yoksa hamile miyim😂 karın içi genişlediği için gaz gezintisi oluyormuş öyle diyollaağ😂