Emna_1903 Kizlar normal dogum yaptım sezaryan doğum yapanlar yaşıyor mu yada benden baska biri yaşıyor mu bilmiyorum da varmi acaba aranizda ??? Karnıniz da hareket eden birsey varmis gibi oluyor mu Haamileyken bebek hareket eder ya o şekilde
Celins Emna_1903 yeni mi doğum yaptın canım.🙄 Benimde ilk 1 2 ay öyle oluyordu, normal doğum yaptım. Daha sonra geçti şuan 5 ay oldu doğum yapalı.
DogaLina Emna_1903 evet 🙈 hastanede doktoru cagırtmıştım karnımda bişey unutmuş olabilirmisiniz hareket ediyo diye 🙈🙈 hastaneden cıkıncada bi sire öyle devam etti psikolojik 🙈 sezeryan oldum
Deletedmom200 Emna_1903 evet sezeryan doğum yaptım oldu bendede hatta 3. Doğumda kziim 31 haftada doğmuştu doktora doğum yapmadım dimi ben bebeğim hala oynuyor demiştim
Sydagl Emna_1903 arada bende hissediyordum ama sacma gelir die hic kimseye de soylemedm. Yalniz degilmisim😊
Aslancikk Emna_1903 ense ikibucuk ay önce normla doğum yaptım bendede aynı durum vardı doktoruma sordum..gebeyken organlar milim kayarmis doğumdan sonra düzelir dedi o hareketlilik ondan dedi🙄
Mom987 Emna_1903 Rahim kendini toparlıyor artı bağırsak hareketleri daha bir hassas oluyor yani gaz hareketleri oluyor o.
Deletedmom200 Emna_1903 hatta benim baya kasılmalarım devam ediyordu 🙄şuan kızım 1( aylık hala içimde bazen biis var gibi harekt oluyor 😂😂
Prensinannesii06 Emna_1903 11 ay oldu sezeryanla doğum yaptım bazen oluyor ilk zamanlar acaba tekrar mi hamileyim diye korkuyordum da normalmiş
Bsrumt55 Emna_1903 sezeryan yaptım 2yil oldu ara ara oluyor ilk zamanlar daha çoktu doktor gazdan demişti hamileyken bağırsaklar sıkışıyormuş bebek büyüdükçe doğumdan sonrada eski haline gelmeye çalışıyormuş