Tatliskooo Nurhiram bizde de aynı hara oldu oğlum gelen itibari ile çok hassas bi bebek ondan dolayı DİE düşünüyorum 🤔
Blackeagle Elfida-10 Benim oğlum da oldunsuan 3 aylık ama bizde böyle bi görüntü yok bizim ki tutmadı mı acaba ?
Elfida-10 Blackeagle benimde 3 aylık canım benimde daha yok bazılarında 5 bazılarında 8.aylarda başlarmış kabuk tutmaya
Nurhiram Blackeagle herkeste öylemi oluyor onu bilmiyorum fakat bana 4 5 ay sonra iltihap olursa korkma demişti
Denizoglum Nurhiram normal canim 7 aylik oldu halen var dha tam iyilesmedi verem asisi tuttudgunu gosterir
Subat-mert Nurhiram ben çok korktuğum için evreniz olacakları hep önceden söylüyor saolsun bana korkma canım dokunma demişti ebe bana aşının tuttuğunu gösterir o bize atılan izi kalan aşıdan