Nurhiram Merhaba anneler 2. Ay koldan yapılan aşıdan kızımda bi iz kaldı şuan 5.5 aylık hemşire iz olması normal dedi ama yara şeklinde bir iz sizce bu normalmi bebeğinde böyle iz olan varmı
Blackeagle Elfida-10 Benim oğlum da oldunsuan 3 aylık ama bizde böyle bi görüntü yok bizim ki tutmadı mı acaba ?
Carol123 Nurhiram 6 aylıgız aynı hala canım. Doktor bir yaşa kadar düzelir dedi. Kurcalama cok bakma ilgilenme geçer o
susiron Bu ası 4. Ayda iltihap yapabiliyormus bir arkadasimin oglunda. İltihaplanma ateş meydana gelmis aşı yeri yara gibi kabukluydu dikkat etmekte fayda var inş boyle bir durumla karsilasmayiz
Deletedmom388 Nurhiram Evet normal hatta iltihap bile aktı 1-2 kez o da normalmiş.Şu an 8ay 21günlük ve normal aşı izine dönmeye başladı sadece kırmızı duruyor yara ve kabuk olması geçti🌸
Tatliskooo Nurhiram ayyy kabul bağla dökül bağla dökül ben de çok kafaya takmıştım oğlum 1 yaşında 6 aydan fazla sürdü tamamen iyileşmesi
hunilimomm Nurhiram normal canım 4 aylıkken iltihap felan aktı sonra düzeldi ellememek gerek asi tuttuğunu gösteriyor 11 aylık kızım hala var izi kızarıklığı
Tatliskooo Nurhiram bizde de aynı hara oldu oğlum gelen itibari ile çok hassas bi bebek ondan dolayı DİE düşünüyorum 🤔