AmineGlce Kusananne hahaha😂😂 benim kızımda aynı o şekilde baba diyor resmen ve bunu 6ncı ayından beri diyor bu ara daha netleştirdi babaaa ba baba ba ba diyor😂😂😂 bizde bugün tam 7 aylık olduk 🌸
Kusananne AmineGlce aaa ekim 19 bizim sizin kaç ? Aynı benim de 6. Aydan itibaren sürekli bişeyler diyo
ALPASLANINannesi Oglumda oyle ya uykudan bile bu aralar baba diye uyaniyor bana da isi duserse adimla sesleniyor melda gel diyo :) uykusu gelir gozlerini ovusturarak meldaa diye cagirir tam sipa ama babaya babam diyo 😂
Kusananne ALPASLANINannesi gülme emojisi neden yok bu beğen tuşlarında yaaa 😄😄 valla çok güldüm, işte erkek milleti işi düşünce yapacak bişey yok 😄
AmineGlce Kusananne 18 ekim doğumlu canım aramızda 1 gün var 😂 bizimkiler bildiğin babacı olmuşlar desenee😂😂
Mom10 Deletedmom190 Benim kızımda sabah uyanınca beşikte baba gel gel gel diye söyleniyor haliyle babası alıyor sabah 🤭🤭
Annesininpogacayanagi Deletedmom190 ben öyle diyorum valla. Babababa diyo koş seni cagırıyo, seni istiyo, aaa kucaklarını sana açıyo, bak seni görünce gülüyo, sana sımarıyo… bende bunları yapmıyo diyorum bi hosuna gidiyo bi süre oynuyo bende işlerimi hallediyorm😂😂😂
ElifHuseyin Kusananne nedir bu babaların anneleri kıskandırma derdi 😅5 aylık oğlum ağlarken bab bab gibi sesler çıkarıyor eşim geldim babacığım geldim diyor bende bilinçli demiyor ki diyorum annen çok kıskandı oğlum diyerek bana nispet yapıyor😅
Kusananne SedaMeyra anlıyo demekki 😄😄 anne dediği günler de biz haba yaparız eşlerimize artık napalım. Umut fakirin ekmeği
Kusananne AmineGlce hemde nasıl, benim kucağımdayken babasına kollarını açıyo beni al diye onun kucağındayken bana gelmiyo ay bi sinir oluyorum 😄
Badevehande Kusananne hahah bende diyorum ki o kadar emeğime karşılık baba dersen yıkılırım😂😂😂 sende yıkılmışsın 😂
zeynepzeze Dün net bir şekilde baba dedi 🙄 Babbab deyip duruyordu öncesinde. İlk önce baba demiş oldu 🤷♀️