ZMK bebeğimin burnunun yanlarında ve yanaklarında oldu . doktora dünden beri hafifledi biraz dediğimde İsilik bir şeye gerek yok kendi geçer dedi. Ben azalıp geri artıyor bir kaç gündür deyince bi krem verdi. İçeri geçince bakayım neymiş ben almadım çünkü geçti kendiliğinden