ZMK aile hekimliğindeki ebenin numarası varsa Bi görüş ya da hiç araştırmaya girmeden doktora Bi götür, araştırınca insanın kafası çok karışıyor herkes kendi fikrini söylüyor. Yenidoğan sivilcesi o kadar yoğun olmaz gibi, bu da benim yorumum ama bence Bi uzmandan bilgi al canım 👍